Tyto webové stránky používají cookies. Pokud budete pokračovat, aniž byste změnili svá nastavení, dáváte souhlas s používáním cookies.

Souhlasím.

Zavřít
Navigatie

Proč vše začíná odsavačem par

Reklamy v odborných časopisech a v časopisech pro koncové zákazníky ukazují obrázky místností v hrubé stavbě s volně visícími kabely a nedokončenými stavebními prvky. Ale jedna věc je na tomto staveništi zřejmá: Odsavač Novy nemůže v žádném případě v budoucí kuchyni chybět, protože je již nainstalována.

Nová marketingová kampaň Novy staví odsavač do centra plánování kuchyně. Tím chce specialista na tiché a efektivní odsávání stimulovat k přemýšlení. Jak projektanti, tak i koncoví uživatelé by měli být informováni prostřednictvím reklamy, aby věnovali větší pozornost na důležité téma odsávání.

Konečně, odsavač par je jedno z nejdůležitějších zařízení v celé kuchyni. Snad na žádném jiném spotřebiči nezáleží tolik na tom, zda jste měli správné nebo špatné poradenství při nákupu. Pouze tehdy, když je odsavač velmi tichý a zároveň účinný, bude zákazník zákazník s kuchyní spokojený.